fbpx

Persbericht: Nederlandse start-up MYPO krijgt investering van 500.000 euro in bijzijn van prins Constantijn

De Amsterdamse start-up MYPO heeft een investering van een half miljoen euro opgehaald. Dat gebeurde naar aanleiding van een succesvolle pilot met DHL de afgelopen zes maanden. In bijzijn van Prins Constantijn zegde investeerder Berlin Equity toe geld in MYPO te steken.

MYPO heeft de afgelopen 1,5 jaar een slimme pakketbrievenbus ontwikkeld. Hiermee is het mogelijk om pakketten te ontvangen en te retourneren. “Steeds meer mensen bestellen online, maar zijn niet thuis tijdens bezorg-uren. Ze hebben bovendien niet altijd zin op hun vrije dag naar het postkantoor te gaan om een pakketje te retourneren. MYPO lost dat probleem op”, vertelt oprichter Arjan Griffioen.

Het bedrijf is blij met de investering ontvangen om zijn technologie naar de markt te brengen. “Wij zijn een tech startup, de score van ons product is de combinatie tussen ons cloud platform, smart lock en de MYPO app”, aldus Arjan Griffioen. Het bedrijf gaat zelf een pakketbrievenbus op de markt brengen en maar geeft ook aan dat andere pakketoplossingen aangesloten kunnen worden op het MYPO platform.

De eerste stap is het team van MYPO uit te breiden. “Wij zijn op zoek naar twee technische co-founders om ons team te versterken, een hardware goeroe en een ervaren software architect die onze technologie en platform naar een hoger niveau kunnen tillen”, aldus Arjan Griffioen